—— _ mmm

Slabe majke, Unomi miziredn zasuću — cALOMONE TOLENTINO

dobijaju inteligentna gospoda. DUBROVNIK = Močtma dla i

koje hrane same svoju djecu, dobijaju za Kapital ili kaucija ne traži se. Ponude uz
čudo brzo novu snagu i život sa scot- naznaku dosadašnjeg rada referenaca upraviti

tovom  emulsijon. Skotova emulsija je E. J. HASL u BEČU a

tečna, potiče tek i probavu, :
a IX. Sensengasse 8.

 

 

 

Agenturni i Komisionalni posao.

U svezi sa najboljim tvrtkam
Snaži Obzirom na daleke i velike sveze, prodaje

 

 
     
 

'ačun mušterija domaće proizvode uz
zdravlje sa veša zah
d i o želi nabavljati dobrih i svježih najpovoljnije cijene dajuć eventualno i pre-
i jača cijeli organizam. U isto O KAMENICI (sriga) dujmove na iste.
doba djeluje na dojenče i čine ga Brza i savjesna posluga.

rumena i jaka; dvostruko veselje
Prava same 50188 za ljubeće roditelje.

markom Lj. s riba-
"on ganeciek Cijena originalne boce 2 K 50 p.
e Kapje se 4 vanj apoteci

   

neka se obrati na gojitelja i prodavaoca istih

ANTUNA MEDI u Stonu Odgovara se svakom odmah u linatskom ili Srpskom,

Talijanskom, Njemačkom, francuskom i Španjolskom jeziku.

    
 

 

 

AUSTRO - AMERICANA

DIONIČKO PAROBRODARSKO DRUŠTVO U TRSTU
jedino domaće Društvo, koje prevozi putnike u Ameriku.

Parobrodi ovog Društva odvajaju brzinom, a pružaju putnicima svaku udo-
bnost i najveću sigurnost.

Društvo je osobitu brigu stavilo na to, da najskoli našim ljudima olakoti
putovanje u svakom pogledu. Na parobrodima ima liječnik, činovnika i služinčadi,
koji govore našim jezikom, što je osobito za seljake od velike važnosti; osim
toga prevozna je cijena mnogo jeftinija od one kod tuđih Društava, i na-
pokon naši ljudi, putujući parobrodima AUSTRO-AMERICANE, idu u svijet
uprav s kućnoga praga, biva iz TRSTA u AMERIKU, i tako prištede sjedne
strane skupi prevoz za željeznicu, što već na početku puta moraju potrošiti
samo da se ukrcaju na parobrod, a to kad god krenu s njemačkim, francuskim,
i talijanskim Društvima, dok opet: s druge strane prištede i vremena, jer im
ne treba kroz tuđe zemlje željeznicom putovati,da dođu u luku,gdje ih parobrod čeka.

Da je publika brzo uvidjela veliku korist i štednju, što joi pruga AUSTRO-

vu * AMERICANA pruža, najbolji je dokaz tome ogromni“ razvitak ovog Društva
| NR ko kroz kratko wrijeme. ' 1-3 se
Nil - limita kava, ošo I zbilja društvo bješe isprva započelo svoj radrsanto jednom prdgont'
ne 3
pi bez primjese Trst - New-York.

sladne kave. No brzo nađe toliko odaziva kod publike, da je moralo ustrojiti i drugu

e e i prugu Trst - New-Orleans.

avi gi i Tu je prugu Društvo otvorilo nazad malo mjeseci, a uspjeh bješe tolik, da

lahko proba- | je od 31. oktobra o. g. ustanovilo i treću prugu:

34 preporučuje. Trst - Montevideo i Buenos-Ayres.

Austro-A mericana ima danas trideset i tri parobroda (33), koji ukupno
nose sto i osamdeset i šest tisuća, osamsto trideset i jednu (186,831)
Ko boluje od padavice,
ALEM grčeva i drugih nervoznih
bolesti, nek dobavi bro-
šuru, koju šalje mukte i franko

tonelatu! Od ovih četiri velika parobroda služe prugu Trst-New-Orleans,
privil. Schwanen-Apotheke-Frankiurt a. NM.

 

 

dok će drugi sasvim novi, moderni, i veoma brzi služiti prugu Trst-Montevidee

i Buenos-Ayres.
Tom novom ra postaviće se direktna veza između Trsta i Južne

Amerike, sa četiri velika parobroda, koji će prevoziti putnike iz Trsta u Monte-
video i Buenos-Ayres. Među ovima parobrodi ,Argentina“ i ,Oceania“ nose
po jedanaest (11.000) tisuća tonelata, a obskrbljeni su dvama parnim stro-
jevima, i dvama _vrtaljkama (elice), što će ih goniti brzinom ođ šesnaest (16)
milja na uru.

Svraćam osobitu pažnju puplike na prugu s

Trst - New-Orleans.
koja je od velike važnosti za sve one putnike, te hoće da krenu u južne krajevje

       

Zaštitna marka : Sidro Sjedinjenih Država ili na zapadnu obalu Sjeverne Amerike, dakle za one te putuu
M NA u države: Luisiana, California, Colorado, Oklohama, Indiana, Texas i td.
e, LIMNENT. CAPSICI (OP. Oni te putuju prugoim Trst-New-Orleans za pomenute države, osim po-
Naknada za sažeseti Neše sveze, maju još i sta, 9fe nje te ognju ame-
č željeznica, jer je prevoz na željeznici iz New-Orleansa u koje mu
ANKER PAIN-EKSPELLER drago će u Kaliforniji, Mezu i s. mnogo krači i zapada mnogo manje
jest opće poznato najizvrsnije bol umi- o li iz New-Yorka u Kaliforniju, Texas i td. dok prevoz za New-Orleans na
rujuće i odstranjuće mazalo kod na- & parobrodu zapada jednako kao i prevoz za New-York. — Iz New-Yorka n. p.
hlađe: uz cijenu od 80 p. K 1.40 i u Galveston zapada željeznica Kruna 18676, dok iz New-Orleansa u Galveston
K 2 nahodi se u svim apotekama. ne zapada no Kruna 41-25; putnik dakle prištedi na željeznici Kruna
Kod kupovanja ovoga obljubljeno- 1458-50! — Još jedan primjer: iz New-Yorka u San Francisco zapada željeznica
ga kućnoga sretstva neka se uzmu Kruna 32725, a iz New-Orleansa u San Francisco ili u RIJE ie
samo originalne bočice u kutijama sa zuto u Californiji ne zapada nego Kruna 225; putnik dakle prištedi ov
našom za štitnom markom ,SIDRO“ runa 102-25! ea si o KE i
onda se može biti stalan, da se je * Ove brojke zbore dovoljno jasno, a iz njih najbolje izbija korist, što je
primio originalni proizvod. po ima služeći * pragom SRNA. kute ia ii
g. putnici neka se obrate za svaku potanju obavijest i za pu
Uh. RICHTEROVA APOTEKA I) 0 moose, bite i ostalo kod
Wadea Sua Ivana Šarića u Dubrovniku

 

ŠALJE SE SVAKI DAN! jedinog zastupnika Društva Austro- Americana.