EL MERV ZETA Po i VP PDT sib TA EO TAG STEG BRAVA E E i (A a KI dA JU A E BEK ai NbaAsik Be PL TUEA sE TA od A oo tE iz NENE BRA LR KA o RA E E E LA MA i SRV AOL DR JGL“ Saad aja ZVU rta de SAA I GALI AE DO A REI PINA KE E IL KERS “i GZ PAVEL RR 3 fu ) št u s DO Itid da PE REKA PR ta pa VIE edit SOLE VA ipo t nE f 3 dk VARIVA : pk dva u SO) Broj 5. Danas više nego ikada prije očekujemo, da Kralj, vjeran velikoj zavjetnoj misli Narodnog Jedinstva, povede zemlju k sretnijoi budućnosti. Neka Jugoslavija oslobođena partijskog para- sitizma osjeti blagodati velikog djela obnove, koja ui Kralj i Vođa obečao Jugoslavenskom narodu u času kada ie vlast užeo u Svoje ruke. Nek treći Karađorđević odgojen Jugoslavenski bude još jedno jamstvo, da će dom Karađorđe- vića i u najdaljoj budućnosti biti nosilac lju- bavi i sloge Srba, Hrvata i Slovenaca. Živio Kralj Aleksandar Živjela Kraljica Marija! Živjeli kraljevski prinčevi ! Živio slavni Dom Karađorđevića ! URE HB.EB IKI gi 8, maja 1929. godine, propisujem u saglasnosti sa Ministrom Unutrašnjih Poslova ovu UREDBU o zaštiti M putova i bezbjednosti saobraćaja na njima, 1 DIO. Upotreba javnih putova, Član 1. Upotreba javnih putova slobodna je u svako do- ba i svakome bez razlike u granicama općih propisa id o javnoj bezbjednosti i propisa ove Uredbe. Javni m | putovi moraju biti slobodni za prolaz i saobraćaj. Svi putnici, vozari i stanovnici pored puta bez raz- . kao like moraju se upravljati po ta dno ove Uredbe. Član 2. Pored javnih putova po pravilu niko ne može ji podizati šume, zgrade za stanovanje, dućane, pekar- a nice, bunare i tome slična postrojenja bliže od 4 m; Mu mehane, kovačnice, i tome slično bliže od 10 m; a majdane, krečane, ciglane, livnice i druge industrij- ske zavode bliže od 20 m, od spoljne ivice putnog zemljišta, Izuzetke, naročito u svrstanim mjestima i krševitim krajevima dozvoljava nadležna aid uprava. | Na osnovu S 26, zakona o državnim putovima od Na dostavu Građevinske Sekcije za državne i nadležnog samoupravnog organa za samoupravne putove, opšte upravne vlasti dužne su odmah zabra- niti ovaj rad a u roku od 15 dana porušiti dotične objekte i sa odgovornim licem po zakonu postupiti. = Propisi ovog člana ne odnose se na gradove sa odobrenim regulacionim planom, “Član 3 Svaka kola, bila sa stočnom zapregom ili motor- nom vučom, kao i velosipedi i motocikli, jahači te- raoci stoke i ručnih kola, moraju se kretati samo svojom desnom polovinom puta — kolovoza, ostav- ljajući levu polovinu slobodnu za saobraćaj. u sup- rotnom pravcu, Na užim putovima prazna kola, moraju skretati s puta tovarnim kolima, a ako je put mnogo tijesan . onda lakše natovarena kola moraju stati sa svim u stranu i propustiti druga u protivnom pravcu teže natovarena dolazeća kola, Ako se u kakvom tjesnacu, gdje je mimoilaženje nemoguće, nalaze već neka kola, onda druga naila- zeća kola moraju pričekati dok ona prva ne izađu iz tjesnaca. član X Zabranjeno je kolima, koja se kreću u jednom istom pravcu, da idu jedna pored drugih, nego jedna za drugim, sem u slučaju kada jedna kola prestižu druga u cilju obilaska, Povorka kola na putu u opšte, a naročito pri prelazu preko mostova, u jednom pravcu, ne smije | BE ogtki Zi zen SE s ki ka o vj jer dr SED pra